Thursday, March 31, 2011

its complicated !

bleee daa mnyampah ! bngang ! semuaa ! jngan lahh tgur akuu . mmg nak knee ahh weyy ! huh . yeah complicated apehal .HAHA ,nak couplee ? ekh mmg tak ahh ! HAHA . kawan lagi baik ahh , mnyakit kan hati laa kan , huh , baik aku wat hal aku lagi baik . ada ** mnyakit kan hati buad apa . ahh , aku kesah kau ngan org lain ? mmg tak ahh . F***R ahhh laa kan . huh . baik aku OPEN NEW BOOK . HAHA . aku ada *nilam ada *family aku , tak kesah ahh ilang sorang . sakit hati mmg ahh ada . ahhh . ctee lain ahh ,. lain ahh . malas nak cte pasal kau F**** . okeyy rncgn kitaa ttp jadi okeyy  nilamm , heee . warnaa rambut aku pon dah bertukar , cara aku pon dah bertukar . tmpt study pon dah apply , smuaa dah . HAHA . mara pon dah , putus pon dah , bf pon dah tade ! soo jum ahh nilam kte g bercuti . HAHA . lupakan semua then OPEN NEW BOOK . HAHA . :) =.=
=_______________________________________________________________________=

1 comment: